افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

پذیرش دروازه های Visa، MasterCard، American Express، Discover، JCB، Diners Club در ووکامرس وردپرس

4/5 - (720 امتیاز)

آیا می خواهید کارت های اعتباری را در وب سایت خود قبول کنید. پذیرش دروازه های Visa، MasterCard، American Express، Discover، JCB، Diners Club و کارت های دیگر را به طور مستقیم در فروشگاه خود با  افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway، از جمله Apple Pay برای موبایل و دسکتاپ راه اندازی کنید.

این افزونه امکان پرداخت کارت اعتباری به راحتی و به طور مستقیم در فروشگاه را فراهم میکند.

این افزونه، امکانات WooCommerce را گسترش می دهد که به شما امکان می دهد تا از طریق API Stripe API به طور مستقیم در فروشگاه پرداخت کنید.

افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway یک راه ساده برای پذیرش پرداخت آنلاین است. با Stripe شما می توانید کارت های Visa، MasterCard، American Express، Discover، JCB و Diners Club، حتی Bitcoin را به طور مستقیم در فروشگاه خود قبول کنید.

Stripe بدون هیچ هزینه تنظیم، بدون هزینه ماهانه، بدون هزینه های پنهان. درآمد به صورت نقدی طی 7 روز کاری به حساب بانکی شما منتقل می شود.

همچنین Stripe از گسترش اشتراک و استفاده مجدد از کارت پشتیبانی می کند. هنگامی که یک مشتری می پردازد، آنها را در Stripe به عنوان یک مشتری تنظیم می کنند. اگر آنها یک سفارش دیگر ایجاد کنند، می توانند با استفاده از همان کارت بررسی کنند.

پشتیبانی اپل پرداخت

Stripe WooCommerce اکنون شامل پشتیبانی اپل پرداخت می شود ، یعنی مشتریان می توانند با استفاده از جزئیات پرداخت مربوط به شناسه اپل خود پرداخت کنند.

پشتیبانی از پرداخت های اینترنتی وب

Stripe WooCommerce اکنون شامل پشتیبانی از API پرداخت های اینترنتی می شود ، به این معنی که مشتریان می توانند با استفاده از جزئیات پرداخت مربوط به دستگاه های تلفن همراه خود، در مرورگرهای پشتیبانی از API پرداخت وب (Chrome for Android، و غیره) پرداخت کنند.

نصب و راه اندازی

لطفا توجه داشته باشید، ورژن V3 این دروازه پرداخت نیاز به WooCommerce 2.5 و بالاتر دارد.

نصب اتوماتیک

نصب اتوماتیک ساده ترین گزینه است، زیرا وردپرس انتقال فایل خود را انجام می دهد و شما نیازی به ترک مرورگر خود ندارید. جهت نصب اتوماتیک به داشبورد وردپرس خود وارد شوید، به منوی Plugins بروید و روی افزودن جدید کلیک کنید.

در قسمت جستجو عبارت”WoCommerce Barry Payment Gateway” را جستجو کنید. هنگامی که پلاگین را پیدا کردید می توانید اطلاعاتی از قبیل انتشار نقطه، رتبه بندی و توضیحات را مشاهده کنید. از همه مهمتر البته، شما می توانید آن را با کلیک بر روی “نصب در حال حاضر” نصب کنید.

تصاویر

دستیار وردپرس - افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

پانل تنظیمات مورد استفاده برای پیکربندی دروازه.

دستیار وردپرس - افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

پرداخت معمولی با Stripe .

دستیار وردپرس - افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

گزینه ای برای ذخیره یک کارت به حساب کاربری خود.

دستیار وردپرس - افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

چک کردن با یک کارت ذخیره شده.

دستیار وردپرس - افزونه WooCommerce Stripe Payment Gateway

با استفاده از روش مدرک پرداخت خط.


دانلود افزونه

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها